Een afspraak maken

U kunt telefonisch (0166-65 34 40),  via Whatsapp (0166 – 653 440) per e-mail of via ons patiëntenportaal contact opnemen om een afspraak te maken. Wij streven ernaar elke (nieuwe) patiënt binnen maximaal 5 werkdagen in te plannen. Vaak kunt u dezelfde, of de volgende dag al terecht. 

Wij zijn op werkdagen zo veel mogelijk telefonisch bereikbaar tussen 8.00 en 14.00u. 

Krijgt u niemand aan de lijn, of zoekt u contact buiten deze tijden? Spreek uw boodschap in, laat een terugbelverzoek achter of kies één van onze andere contactmogelijkheden. 

Wilt u liever een mailtje sturen? Ook dat kan! Stuur uw hulpvraag met naam en telefoonnummer naar info@fysiotherapiedesmisse.nl en wij nemen contact met u op om een afspraak in te plannen. 

Wist u dat we ook bereikbaar zijn via Whatsapp? Stuur een appje naar 0166-653440 en we komen zo snel mogelijk bij u terug. 

Uw eerste afspraak

Uw eerste afspraak kan met of zonder verwijzing gemaakt worden. In beide gevallen volgt eerst een intake met onderzoek waarbij er aandacht is voor uw hulpvraag en relevante medische achtergrond. Samen met de fysiotherapeut wordt een behandelplan opgesteld voor het vervolgtraject. 

Vanaf de tweede afspraak wordt daadwerkelijk van start gegaan met de behandeling. Deze kan indien de agenda’s daar ruimte voor geven aansluitend worden gepland.  

Wij vragen u naar uw eerste afspraak altijd een identiteitsbewijs mee te nemen. Dit hebben wij nodig om te kunnen vaststellen wie u bent en om – indien van toepassing – uw behandeling te kunnen declareren bij uw zorgverzekeraar. Meer weten over vergoedingen? Klik dan hier

Daarnaast is het gebruik van een eigen handdoek verplicht binnen onze praktijk, daarom vragen wij u tijdens elke behandeling een schone handdoek mee te nemen. 

Keuze voor een therapeut

Wij kunnen het ons voorstellen dat u zich afvraagt wie uw behandelaar zal zijn, meer informatie over ons team vindt u hier

In de regel kiezen wij als praktijk de behandelaar die het beste past bij uw hulpvraag (qua ervaring, dan wel specialisatie) en bij wie u het snelste terecht kunt. Uiteraard mag u uw persoonlijke voorkeur kenbaar maken, wij zullen u hierin zo goed als mogelijk tegemoet proberen te komen. 

Blijkt gedurende het behandeltraject dat uw therapeut niet bij u past, of heeft u een klacht ? Geef dit dan eerst aan bij uw behandelaar, samen wordt gekeken naar een passende oplossing, eventueel met ondersteuning van de praktijkmanager.

Aan huis behandeling

Kunt u niet naar onze praktijk komen? Dan komen wij naar u!

Behandeling aan huis is een mogelijkheid als u fysiek niet in staat bent naar onze praktijk te komen. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn na een operatie, bij longklachten, hartklachten of MS (multiple sclerose). Hiervoor heeft u wel een verwijzing van de huisarts of medisch specialist nodig. Wilt u graag fysiotherapie aan huis maar heeft u (nog) geen verwijzing? Informeer dan bij uw huisarts of medisch specialist naar de mogelijkheden.

Waar mogelijk is het doel zo spoedig mogelijk van behandeling aan huis naar behandeling in de praktijk te gaan. In onze praktijk beschikken we immers over de beste apparatuur en instrumenten die we in kunnen zetten voor uw behandeling. Denk hierbij aan fitnessapparatuur, behandelbanken en onderzoeksinstrumenten.

Uw afspraak wijzigen of annuleren

Wilt u uw afspraak annuleren of verzetten? Wij vragen u hiervoor bij voorkeur te mailen (info@fysiotherapiedesmisse.nl) of een whatsappje te sturen naar 0166 – 653 440.

Dit kan tot 24 uur van te voren kosteloos.